خیلی باحاله!!!!!!

سلااااااام!!

 

یه چیز باحال پیدا کردم...

میری به لینک زیر و اسم و فامیلتو توی کادر ها مینویسی،

 بعد میگه که شبیه چه حیوونی هستی...!

شبیه چه حیوونی هستی؟

من شبیه گربه بودم

 

شماها چی!!؟!؟؟

http://2on.co/en/?n=ir

 

 

 

 

 

 

ایندفه واستون یه سورپرایز آوردم...顔文字 のデコメ絵文字

 

میدوی میری تو این لینک پایینه..顔文字 のデコメ絵文字

 

تو کادره اسمتو به اینگلیسی مینویسی...顔文字 のデコメ絵文字

 

دکمه ی ورود رو میزنی...顔文字 のデコメ絵文字

 

و منتظر سور پرایز میشی...

 

 

http://www.iran-forum.ir/go/index.php?url=http://www.webmaster.iran-forum.ir/snow



نظرات شما عزیزان:

محمد حسین
ساعت23:20---28 شهريور 1392
اون دومی . بعد از اینکه وارد شدی سمت چپ از پایین پرچم 15 پرچم ایرانه اونو بزنی چند تا دیگه به غیر از شبیه حیوان میاد مثلا یکیش اتوموبیل رویای شما چیست؟ ر و نشون میده.
پاسخ:بعله مرسی


Me
ساعت13:03---24 شهريور 1392
این سورپرایزه خیلییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییی باحال بود....
پاسخ:مرسی


yeganeh
ساعت12:53---24 شهريور 1392
منم مار شدم...

ولی این آخریه نشد تا آخر فقط نوشته بود loading
پاسخ:احتمال سرعت نتت کم بوده!


شهرزاد
ساعت1:21---24 شهريور 1392
اییول!!

من روباه شدم!!!
پاسخ:مخلصم !!!!


سجاد
ساعت18:15---23 شهريور 1392
دمت گرم هر دوتاش خيلي جالب بود

من گوسفند شدم
پاسخ: ممنون که سرزدی من که گربه شدم


mahdi
ساعت17:59---23 شهريور 1392
خخخخخخ

چ با حال

منو زده مار!!!!!
پاسخ: من گربه!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، ،

تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392 | 13:20 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.